Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Іванівська територіальна громада

04.11.2025 15:41

Що робити у разі втрати паспорта громадянина України внаслідок бойових дій?

c4587f15-a741-429c-9fea-a2c6b9056709.jpg

Якщо було втрачено цей важливий документ, то особі потрібно невідкладно звернутися із заявою про втрату документа до поліції та отримати від поліцейських витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Надалі, для оформлення нового документа, особі необхідно особисто прийти до однієї з трьох установ:

- у підрозділ ДМС України;

- у центр надання адміністративних послуг (ЦНАП);

- у центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс».

Варто зазначити, що оформити новий паспортний документ можна за місцем звернення особи, але тільки у тих населених пунктах, які знаходяться на підконтрольних Україні територіях і де безпекова ситуація є контрольованою.

Для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого або викраденого особа подає наступні документи:

- заява про втрату паспорта;

- витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта);

- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;

- довідка органу реєстрації встановленого зразка про місце проживання (за наявності).

Крім того, для відновлення паспорта можуть знадобитися додаткові документи (за наявності):

- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера);

- якщо є неповнолітні діти – свідоцтва про їх народження;

- свідоцтво про шлюб або про розірвання шлюбу (за наявності);

- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи - для внутрішньо переміщених осіб;

- для особи, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я – одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру;

- для бездомних осіб – посвідчення про взяття на облік бездомних осіб;

- для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи – рішення суду про встановлення особи.

З повним переліком документів, які можуть знадобитися для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого або викраденого, є можливість ознайомитися на офіційному веб-сайті ДМС України.

 

Міграційна служба Дніпропетровської області