Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Іванівська територіальна громада

20.05.2025 13:05

Шановні мешканці Іванівської громади!

5fa5e4a3-5a73-44ac-8b29-ad196a8564d0.jpg

НАГАДУЄМО про необхідність актуалізації персональних даних в Реєстрі територіальної громади!
Тільки після повної актуалізації даних жителі громади зможуть отримувати Витяг з Реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання.

Для актуалізації даних вам необхідно мати:
- паспорт громадянина України у вигляді книжечки або ID картку;
-  реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);
-  свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років).
В окремих випадках, додатково подаються:
- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища);
- правовстановлюючі документи на житло (за наявності);
- будинкова книга та інші.

Актуалізація не стосується тих осіб, у яких вже формується витяг про місце проживання через мобільний застосунок «ДІЯ», в якому відображаються усі коректні дані.
Адміністративна послуга надається безкоштовно!

Для актуалізації даних звертайтесь до Центру надання адміністративних послуг Іванівської селищної ради з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 16.00:
- за номером телефону 099 328 31 07 (є месенджери Viber, WhatsApp)
або
- на електронну пошту: cnapivanivka2024@gmail.com, tsnap@ivanivka-gromada.gov.ua (у листі обов’язково вказуйте свій номер телефону).