Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Іванівська територіальна громада

05.02.2025 10:30

Триває актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади

99fe3a8b-66c7-4d55-8ad9-b0f4b0abbc96.jpg

Шановні мешканці Іванівської громади!

 НАГАДУЄМО про необхідність актуалізації персональних даних в Реєстрі територіальної громади!

Тільки після повної актуалізації даних жителі громади зможуть отримувати  Витяг з Реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання.

Для актуалізації даних вам необхідно мати:

- паспорт громадянина України у вигляді книжечки або ID картку;

-  реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);

- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років).

В окремих випадках, додатково подаються:

- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища);

-  правовстановлюючі документи на житло (за наявності);

- будинкова книга та інші.

Актуалізація не стосується тих осіб, у яких вже формується витяг про місце проживання через мобільний застосунок «ДІЯ», в якому відображаються усі коректні дані.

Адміністративна послуга надається безкоштовно!

Для актуалізації даних звертайтесь до Центру надання адміністративних послуг Іванівської селищної ради з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 16.00:

- за номером телефону 099 328 31 07 (є месенджери Viber, WhatsApp)

або

- на електронну пошту: cnapivanivka2024@gmail.com, ivanivka.2022@gmail.com (у листі обов’язково вказуйте свій номер телефону).