Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Іванівська територіальна громада

08.08.2024 10:32

Про адміністративні послуги

2c80b0ba-f686-4f9c-a40d-375fd65bf42d.jpg

Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 р. за № 1668/39004, затверджено перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, згідно з яким територія Іванівської громади з 24.02.2022 є тимчасово окупованою російською федерацією територією України.

Проте, сфера адміністративних послуг зберігає важливе значення навіть у випадку значних безпекових викликів, у тому числі в умовах війни.

Люди народжуються, помирають та одружуються, тож потрібні послуги реєстрації актів цивільного стану (РАЦС).

Людям потрібні паспортні документи, щоб посвідчити свою особу.

Через збільшення вимушеної міграції, потрібні відповідні види обліку та захисту внутрішньо переміщених осіб (ВПО).

Людям, державі, ОМС потрібна інформація про місце проживання громадян — і для безпекових цілей, і для виконання функцій життєзабезпечення громади.

На сьогодні, Іванівською військовою адміністрацією затверджено 239 адміністративних послуг, які планується надавати  через ЦНАП Іванівської селищної ради після де окупації території Іванівської громади.

Та, враховуючи  потреби і можливості надання базових адмінпослуг,  навіть коли є проблеми з доступами до державних реєстрів ЦНАП Іванівської  селищної ради відновив надання 6 адміністративних послуг, а саме:

1.Реєстрація місця проживання.

2.Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання.

3.Видача витягу з реєстру територіальної громади.

4.Реєстрація місця проживання дитини до 14 років.

5.Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади.

6.Подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.

Вкотре, наголошуємо на важливості здійснення актуалізації даних у реєстрі Іванівської територіальної громади для забезпечення повноцінного функціонування місцевого самоврядування та задоволення потреб громадян зареєстрованих на території громади.

Для отримання консультацій щодо графіку прийому громадян, переліку адміністративних послуг та порядку їх надання звертайтесь за телефоном: 0972286424 або на електронну пошту: cnapivantg@gmail.com.