Оголошення про проведення громадського обговорення пропозиції співробітництва територіальних громад
Оголошення про проведення громадського обговорення пропозиції співробітництва територіальних громад
Відповідно до частини 2 статті 6 Закону України «Про співробітництво територіальних громад», на підставі розпорядження начальника Іванівської селищної військової адміністрації від 31 липня 2024 року №80 «Про забезпечення вивчення, оцінки та громадського обговорення пропозиції про початок переговорів з питань організації співробітництва територіальних громад» проводиться громадське обговорення пропозиції Олешківської міської військової адміністрації Херсонського району Херсонської області щодо співробітництва територіальних громад у сфері надання комплексних послуг соціального характеру, у формі спільного фінансування (утримання) суб’єктами співробітництва Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Олешківської міської ради та делегування одному із суб’єктів співробітництва іншими суб’єктами співробітництва виконання одного чи кількох завдань з передачею йому відповідних ресурсів, у формі електронних консультацій з громадськістю.
Період проведення громадських обговорень: з 31.07.2024 року по 14.08.2024 року включно.
Долучитися до обговорення Ви можете надіславши свої пропозиції (зауваження) за формою, що додається, електронну пошту ivanivka.2022@gmail.com.
Анонімні пропозиції (зауваження) не розглядаються.
НАМ ВАЖЛИВО почути думку кожного мешканця Іванівської громади, який бажає долучитись до громадського обговорення пропозиції щодо співробітництва територіальних громад.
У подальшому всі зібрані матеріали будуть опрацьовані та враховані Робочою групою для підготовки висновку про відповідність потребам Іванівської селищної територіальної громади пропозиції щодо співробітництва територіальних громад та прийняття рішення про надання згоди на організацію співробітництва чи відмову та делегування представників до комісії з підготовки проєкту договору про співробітництво.